کاربردی ترین لوازم آشپزخانه در سال 1403

کاربردی ترین لوازم آشپزخانه در سال 1403

کاربردی ترین لوازم آشپزخانه در سال 1403

در مقاله کاربردی ترین لوازم آشپزخانه در سال 1403 قصد داریم لوازم آشپزخانه ترند سال 1403 را که برای آشپزی نیاز می باشد، معرفی کنیم.وقتی کلمه Airfryer را می شنوید هیجان زده می شوید، درست است؟
شکی نیست که لوازم آشپزخانه ده برابر پیشرفت کرده اند. با پیشرفت مداوم فناوری، ابزارهای قدیمی آشپزخانه سریعتر از آنچه که می توانید بگویید مدرن می شوند.
امروزه وسایل آشپزخانه جمع و جورتر هستند و یک ابزار می تواند بیش از یک عملکرد را ارائه دهد. بنابراین، دیگر نیازی نیست که قابلمه بزرگ چدنی خود را برای سوپ و خورش پایین بکشید. یا هنگام استفاده از زودپز قدیمی با دریچه های “جیگلر” نفس خود را حبس کنید.
قبل از شروع معرفی کاربردی ترین لوازم آشپزخانه در سال 1403، جدیدترین ظرفهای پیرکس برای پخت و پز و فنجان های لومینارک برای پذیرایی را به رفتن به منو فروشگاه مشاهده کرده و تخفیفات ویژه را از دست ندید.

شماره 1: مخلوط کن

مخلوط کن ها نباید با غذاساز اشتباه گرفته شوند، مواد غذایی را امولسیون، خرد کرده یا به مایع تبدیل می کنند. برای اهل فن، مخلوط کن ها از ظرفی تشکیل شده است که مواد شما مانند سبزیجات و میوه ها را در خود ذخیره می کند.
ظرف به یک درب با تیغه های چرخان فوق العاده تیز وصل می شود که برای برش و تاس استفاده می شود و روی پایه مخلوط کن قرار می گیرد. در داخل، قسمت پایین جام مقدس همه موتورها را نگه می دارد که به مخلوط کن قدرت می دهد. با کلیک کردن روی سوئیچ، مواد شما خرد شده و کاملاً مخلوط می شوند.

شماره 2: قهوه ساز

کاربردی ترین لوازم آشپزخانه در سال 1403
هیچ چیز به اندازه یک قهوه ساز در آشپزخانه بیانیه نمی دهد. قهوه سازهای مختلفی مانند فرنچ پرس معروف، آئروپرس و موکا پات وجود دارد. همه چیز به سلیقه دلخواه شما بستگی دارد.
با این حال، اگر عاشق قهوه خود هستید و رویای تبدیل شدن به باریستای برتر بعدی آفریقای جنوبی را دارید، موارد ذکر شده در بالا کافی نخواهد بود. اگر برای یک فنجان قهوه عالی وقت دارید، قهوه ساز سایفون شما و مهمانانتان را سرگرم خواهد کرد.
اما اگر می‌خواهید مسیر بیشتری را طی کنید، مطمئناً یک دستگاه اسپرسوساز با طراحی زیبا این کار را انجام خواهد داد. و به گفته خود متخصصان قهوه، اینها هفت بهترین دستگاه اسپرسوساز در سال 2021 هستند.

شماره 3: غذاساز

کاربردی ترین لوازم آشپزخانه در سال 1403
همه جدیدترین ابزارهای آشپزخانه زندگی شما را بسیار آسان‌تر می‌کنند، اما غذاساز همه‌کاره‌ترین وسیله‌ای است که می‌توانید در اختیار داشته باشید.
با مخلوط کن مخلوط نشوید. غذاساز با انواع ضمائم مانند رنده کردن، برش دادن، آب گیری و مخلوط کردن عرضه می شود. برخلاف مخلوط کن، غذاساز دارای حداکثر قدرت، فضای ذخیره سازی است و می تواند مواد خشک را با هم مخلوط کند – محصولی ایده آل برای تهیه خمیر.
چیزی که این محصول را حتی بهتر می کند این است که غذاساز دارای مجموعه ای از درب ها با لوله های خوراک است که افزودن و ترکیب مواد را آسان تر می کند.

شماره 4: آرام پز

کاربردی ترین لوازم آشپزخانه در سال 1403
هیچ چیز به اندازه یک خورش آرام پز، سوپ یا کاری که با عشق در اجاق گاز آهسته پخته می شود، نمی گوید – یکی از ساده ترین روش های پخت و پز. در طول ماه های زمستان، آهسته پز وسیله شماره یک آشپزخانه شماست.
برای درست کردن عالی ترین وعده های غذایی سالم، به سادگی تمام مواد خود را در قابلمه فلزی بریزید، صفحه را روی حرارت کم یا زیاد (بسته به گوشتتان) روشن کنید و بگذارید بماند.
قابلمه فلزی روی یک عنصر گرم شده قرار می گیرد که به آرامی غذای شما را می پزد و می تواند از صبح تا شب یا حتی یک شب بماند.

شماره 5: مایکروفر

کاربردی ترین لوازم آشپزخانه در سال 1403
به عبارت ساده، مایکروویو ابزاری است که غذا را با استفاده از تابش الکترومغناطیسی کم گرم می کند. صدا مضر است؟ مقاله بی بی سی در مورد ایمن بودن مواد غذایی در مایکروویو توضیح بیشتری در مورد این موضوع می دهد.
مایکروویوها غذاها را گرم می کنند و با پیشرفت مداوم فناوری، حتی می توانید مایکروویو را خریداری کنید که از فعال سازی صوتی استفاده می کند.
مایکروویوها در اندازه‌های مختلف، صفحه گردان و وات متفاوت هستند. هر چه وات بیشتر باشد، قدرت بیشتر است. همه چیز به برنامه ریزی شما برای گرم کردن و ترجیحات شخصی شما بستگی دارد.

همچنین میتوانید مطالعه کنید : چگونه یخچال خود را مرتب کنیم ؟

برای اطلاعات بیشتر در مورد نکات خانه و جدیدترین ابزارها، ما را دنبال کنید.

مطلب چگونه باقیمانده غذا را دوباره گرم کنیمدر تاریخ 14 فروردین 1403 در وبلاگ فروشگاه لوازم آشپزخانه ایران هوم ور بارگزاری شده است.

منبع: https://blog.seeff.com/most-useful-kitchen-appliances

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *