10 بهترین برند لوازم آشپزخانه برای خانه شما بخش دوم

10 بهترین برند لوازم آشپزخانه برای خانه شما بخش دوم

‌10 بهترین برند لوازم آشپزخانه برای خانه شما بخش دوم

10 بهترین برند لوازم آشپزخانه برای خانه شما بخش دوم ؛آشپزخانه خانه همه لوازم مفیدی است که راحتی و مدرنیته را به زندگی ما می بخشد. این معجزات مدرن بخشی از کارهای روزمره و شبانه ما هستند، از تهیه یک وعده غذایی عالی برای خانواده تا تمیز کردن آشفتگی یک شبه با لمس یک دکمه. به همین دلیل است که درک اینکه کدام لوازم توسط بهترین مارک های آشپزخانه ساخته می شوند، می تواند زندگی شما را راحت تر و معجزه آسا کند.

قبل از مطالعه این مطلب میتوانید از ملزومات آشپزی مثل ظرف پیرکس اصل فرانسه شعله مستیم و ظروف پذیرانی لومینارک از جمله فنجان لومینارک و لیوان لومینارک مشاهده بفرمایید.

همچنین میتوانید مطالعه کنید : 6 وسیله هوشمند آشپزخانه سال 2024 که باید به خانه خود اضافه کنید

6. بوش

10 بهترین برند لوازم آشپزخانه برای خانه شما بخش دوم

برندبوش یکی دیگر از برندهای لوازم آشپزخانه خانگی با سابقه طولانی در ساخت لوازم خانگی قابل اعتماد است. بوش در سال 1886 به عنوان یک کارگاه مکانیک تاسیس شد و در نهایت به فروش لوازم خانگی گسترش یافت. امروزه بوش به خاطر اجاق هایش از جمله اجاق های دیواری، تکی، دوبل و ترکیبی شناخته شده است.

امروز، مدیر عامل Volkmar Denner، شرکت را از دفتر مرکزی Gerlingen، آلمان اداره می کند. این شرکت سهم بزرگی از بازار 22.2 درصدی را در اختیار دارد. بوش به دلیل طراحی های اروپایی خود که دارای خطوط تمیز و صاف و بی صدا و کارآمد هستند، شهرت زیادی به دست آورده است.

کمپانی‌بوش ابتدا تمرکز خود را بر بهبود کارایی قرار می دهد. به عنوان مثال، محصولات آنها دارای ویژگی های هوشمندی هستند که مصرف آب چرخه شستشو را 50 درصد در 20 سال گذشته کاهش داده است. ویژگی Home Connect آنها کاربر را به لوازم خانگی خود متصل می کند و به آنها اجازه می دهد از تلفن هوشمند خود برای کنترل راحت استفاده کنند. لوازم خانگی بوش با Amazon Alexa، Google Assistant، Fitbit و Alexa Smart Reorder سازگار هستند – و آنها را با ویژگی‌های هوشمند نوآورانه بارگیری می‌کنند.

لوازم خانگی بوش جوایز متعددی را کسب کرده اند. ماشین ظرفشویی سری 800 بوش و سری 300 بوش در همان سال برنده جایزه انتخاب ویرایشگر شدند. یخچال‌های بوش جایزه فناوری نوظهور 2016 Energy Star را نیز از آن خود کردند.

7. سامسونگ

سامسونگ در سال 1938 به عنوان یک فروشگاه مواد غذایی و تجاری در کره جنوبی شروع به کار کرد. در طول سال ها، این شرکت وارد تعدادی از بازارها از جمله لوازم آشپزخانه شده است. سامسونگ اولین بار فروش لوازم خانگی را در دهه 1970 آغاز کرد و اولین لوازم آشپزخانه آن مایکروویو کانتر بود.

امروز، مدیرعامل سامسونگ K.S. Choie شرکت را در سوون، کره جنوبی اداره می کند. آنها یخچال، اجاق گاز، ماشین ظرفشویی، اجاق های دیواری و اجاق گاز می فروشند. آنها شهرت زیادی برای تولید لوازم متصل به دست آورده اند. می‌توانید محتویات یخچال خود را مرور کنید تا فهرست‌های مواد غذایی را در حال حرکت تهیه کنید.

سامسونگ جوایز بسیاری را برای لوازم نوآورانه‌اش با ویژگی‌های پیشرفته، از جمله شماره یک در خدمات مشتری برای لوازم خانگی بر اساس گزارش شاخص رضایت مشتری آمریکا در سال 2021، برنده شده است. یخچال سامسونگ پر جایزه ترین وسیله سامسونگ توسط جوایز J.D. Power است. لوازم خانگی سامسونگ در حال حاضر 20.5 درصد از سهم بازار لوازم خانگی در ایالات متحده را در اختیار دارند.

8. حایر

10 بهترین برند لوازم آشپزخانه برای خانه شما بخش دوم

برند Haier در دهه 1920 به عنوان یک کارخانه یخچال تاسیس شد و همچنان بهترین برند لوازم خانگی است. امروزه، هایر توسط ژانگ رومین در چینگدائو، شاندونگ رهبری می شود. این شرکت یخچال، اجاق مایکروویو، ماشین لباسشویی و خشک کن برقی و لوازم خانگی کوچک تولید می کند.

Haier همچنین در فناوری‌های خانه هوشمند پیشرو است که بسیاری از آنها را در آشپزخانه خود گنجانده‌اند. هنگامی که آنها برای اولین بار وارد بازار ایالات متحده شدند، یخچال های فشرده و انبارهای شراب را می فروختند. هایر در طراحی های خود از فناوری های آزمایشگاه هوش مصنوعی استانفورد استفاده می کند. تخمین زده می شود که آنها تقریباً 20٪ از سهم بازار یخچال در جهان را در اختیار دارند.

هایر همچنین جوایز بین المللی از جمله 100 شرکت برتر اطلاعات الکترونیکی چین و 100 چالش برتر جهانی 2018 را دریافت کرده است.

9. KitchenAid

KitchenAid مستقر در ایالات متحده در سال 1919 در صحنه لوازم خانگی ظاهر شد. این نام تجاری ابتدا شرکت تولیدی هوبارت نامیده شد و امروزه بخشی از شرکت Whirlpool است.

مدیر عامل فعلی جف فتیگ کیچن‌آید را از بندر بنتون، میشیگان اداره می‌کند. سهم این شرکت از بازار مشابه ویرپول است. KitchenAid بیشتر یخچال، اجاق گاز، اجاق گاز، اجاق های دیواری، غذاساز و ماشین ظرفشویی می فروشد. آنها به خاطر وسایل کوچک آشپزخانه خود مانند مخلوط کن، میکسر و سرخ کن هوا همه کاره شهرت زیادی دارند.

KitchenAid از دیگر شرکت‌های لوازم آشپزخانه پیروی کرده و مانند بسیاری از برندهای لوازم آشپزخانه، فناوری‌های هوشمند آشپزخانه را ارائه می‌کند. آنها برنده جوایز متعددی از جمله چهار جایزه iF برای طراحی برجسته شده اند. در مجموع ده دستگاه KitchenAid برنده جوایز شدند، از جمله چند ماشین لباسشویی و یک یخچال. آنها حتی جوایزی را برای EPA SmartWay برای طراحی های کارآمد خود دریافت کرده اند. SmartOven فناوری است که به مصرف کنندگان کنترل بیشتری می دهد.

10. Maytag

Maytag یکی از مارک های قدیمی در لیست ما و یکی دیگر از بهترین مارک های لوازم خانگی است. این شرکت در سال 1893 تاسیس شد و امروزه یکی از زیرمجموعه های Whirlpool است. اولین دستگاه Maytag ماشین لباسشویی بود. در طول سال‌ها، Maytag از ماشین‌های لباسشویی به لوازم بیشتری از جمله دفع زباله، ماشین ظرفشویی، اجاق گاز و خشک‌کن گسترش یافته است.

مارک بیتزر مدیر عامل فعلی Maytag است. این شرکت در طول سال ها جوایز متعددی از جمله قابل اعتمادترین لوازم خانگی و بهترین خشک کن سال 2021 را به دست آورده است. Maytag از فناوری مشابه Whirlpool بهره می برد و همان سهم بازار را دارد. Maytag همراه با شهرت قوی برای ماشین لباسشویی، به یک برند برتر یخچال تبدیل شده است.

نتیجه گیری در مورد بهترین مارک های لوازم خانگی

در Atherton Appliance and Kitchens، ما همه چیز را در مورد بهترین برندهای لوازم خانگی برای هر محدوده قیمتی می دانیم. استراتژیست‌های فروش ما بهترین تناسب را برای همه بودجه‌ها در همه لوازم خانگی برند می‌دانند. اگر به دنبال یک دستگاه جدید هستید و نمی‌خواهید با مشکل خرید آنلاین کنار بیایید، همین امروز با ما تماس بگیرید یا برای پست‌ها، ویدیوها و وبینارهای بیشتر به مرکز منابع ما مراجعه کنید.

 

این مطلب در تاریخ 1 اردیبهشت 1403 در وبلاگ آموزشی فروشگاه لوازم آشپزخانه ایران هوم ور بارگزاری گردید.

منبع : https://blog.athertonappliance.com/10-best-kitchen-appliance-brands-for-your-home/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *