وسایل آشپزخانه پرطرفدار کدامند؟

وسایل آشپزخانه پرطرفدار کدامند؟

وسایل آشپزخانه پرطرفدار کدامند؟

وسایل آشپزخانه پرطرفدار کدامند؟ : چه بزرگ باشند و چه کوچک، برای پختن وعده های غذایی حیاتی باشند، یا صرفاً برای یک تجربه سرگرم کننده با دوستان، لوازم آشپزخانه و لوازم جانبی انجام کارهای روزانه ما را آسان تر می کند. اما همه لوازم آشپزخانه برابر نیستند، بنابراین قبل از اینکه در دستگاه نوشابه نوشابه‌ای که آب را به طلا تبدیل می‌کند پرهیز کنید، اجازه دهید به شما کمک کنیم تصمیم بگیرید چه چیزی داخل، چه چیزی بیرون است و چه چیزی واقعاً ارزش پول در بازسازی آشپزخانه بعدی شما را دارد.

بهترین کیک پز پیرکس اصل فرانسه در فروشگاه لوازم آشپزخانه ایران هوم ور

وسایل آشپزخانه پرطرفدار کدامند؟

در سال‌های اخیر، با گجت‌ها و وسایل نوآورانه راه خود را به آشپزخانه‌های ما، شاهد تغییر قابل توجهی در چشم‌انداز آشپزی بوده‌ایم. این شگفتی های مدرن نه تنها زندگی ما را ساده می کند، بلکه به ما کمک می کند تا به راحتی غذاهای لذیذ بسازیم. ما تصمیم گرفتیم کارها را برای شما ساده کنیم و در مورد روندهای لوازم خانگی صحبت کنیم که می توانند تجربیات آشپزی ما را متحول کنند.

جدیدترین مد: لوازم استیل ضد زنگ

اگر هر یک از آن نمایش‌های بازسازی خانه یا خرید خانه را تماشا می‌کنید، می‌دانید که لوازم استیل ضد زنگ به یک اولویت در بین صاحبان خانه و طراحان تبدیل شده‌اند. این روند جدید نیست، زیرا لوازم خانگی از جنس استنلس استیل سال‌هاست که وجود داشته‌اند، اما در حال حاضر از سوی اکثر صاحبان خانه به عنوان یک نیاز ضروری به حساب می‌آیند.

وسایل آشپزخانه پرطرفدار کدامند؟

مشاهده جدیدترین های ظرف سوفله وارمردار

سوال این است: آیا واقعاً وسایل استیل ضد زنگ بسیار بهتر از همتایان سیاه یا سفید خود هستند؟ پاسخ می تواند مشکل باشد و بیشتر به اولویت های شما در مورد آشپزخانه شما بستگی دارد. تا آنجایی که کارکرد دارند، لوازم معمولی سفید و مشکی به همان اندازه فولاد ضد زنگ کار می‌کنند، اگرچه مدل‌های جدیدتر معمولاً از مدل‌های قدیمی‌تر بهتر عمل می‌کنند. نمای بیرونی لوازم استیل ضد زنگ نسبت به مدل های قدیمی که با سطح لمینت یا اکریلیک پوشانده شده اند، محکم تر است. این بدان معنی است که زنگی که روی آن اجاق گاز سفید قدیمی می بینید نباید برای اجاق استیل ضد زنگ شما اتفاق بیفتد. همچنین وسایلی که رنگ‌های سفید و روشن‌تر دارند به راحتی در اثر استفاده روزانه لک می‌شوند، در حالی که لوازم استیل این مشکل را ندارند.

همچنین میتوانید مطالعه کنید : 10 بهترین برند لوازم آشپزخانه برای خانه شما بخش دوم

اما، آنها به طور قابل توجهی گران تر از سایر پرداخت ها هستند، و ظاهر به تنهایی ممکن است برای شما به اندازه کافی خوب نباشد که بتوانید این زیبایی ها را شکست دهید. همچنین نگهداری آنها دشوار است و در صورت تمیز کردن نادرست ممکن است برای همیشه آسیب ببینند. بنابراین، اگر لوازم فولادی ضد زنگ دارید یا قصد خرید برخی از آنها را برای آشپزخانه خود دارید، مطمئن شوید که وبلاگ ما را بررسی کنید، “چگونه لوازم استیل را تمیز کنیم”. صرف نظر از انتخاب شما، این یکی از روندهایی است که ما انتظار داریم به آن ادامه دهیم.

نوشیدنی سازها : سازندگان نوشیدنی گران قیمت

وسایل آشپزخانه پرطرفدار کدامند؟

دستگاه های گران قیمت و تخصصی نوشیدنی واقعاً به بازار اصلی راه یافته اند. ما آگهی‌های تبلیغاتی برای دستگاه‌های گران‌قیمت نوشابه، قهوه‌سازها و کاپوچینوسازهایی که به نوشیدنی‌های با کیفیت باریستا می‌بالند و دستگاه‌های اسموتی که می‌توانند گوشت را پودر کنند، می‌بینیم.

اما آیا این محصولات مد روز واقعا ارزش قیمت و فضایی که در آشپزخانه شما اشغال می کنند دارند؟ پاسخ در اینجا این است: خیر. مطمئناً، سازندگان نوشیدنی گران قیمت برای مهمانی‌ها سرگرم‌کننده و عالی هستند، اما پس از چند بار استفاده کوتاه، یک وسیله آشپزخانه حجیم باقی می‌ماند که فضای بسیار مورد نیاز روی میز یا کابینت را اشغال می‌کند. حقیقت این است که چیزهای کمی بهتر از یک فنجان قهوه ساده و خوش‌مزه می‌شوند و اگر به دنبال چیزی خاص هستید، احتمالاً برای پیدا کردن آن بیرون خواهید رفت. این مد برای ماندن نیست و وقتی از بین رفت، دیگر نمی خواهید آشپزخانه ای پر از قطعات گران قیمت باقی بمانید که دیگر هرگز از آن استفاده نخواهید کرد.

بهترین ارزش برای پول شما: راه حل های ذخیره سازی (کابینت) سفارشی

کاربردی ترین لوازم آشپزخانه در سال 1403

اگرچه ممکن است راه‌حل‌های ذخیره‌سازی را به عنوان بخشی از لوازم آشپزخانه خود وارد نکنید، واقعیت این است که ما در طول فعالیت‌های روزانه‌مان از فضای ذخیره‌سازی خود به روشی بسیار مشابه استفاده می‌کنیم. مناطقی که ما لوازم خود را در آن نگهداری می کنیم به اندازه خود لوازم مهم هستند.

سازمان هرگز از مد نمی افتد و داشتن فضای کافی برای نگهداری همه لوازم و لوازم جانبی شما یکی از ویژگی های حیاتی آشپزخانه ای است که به درستی کار می کند. با وجود تمام ابزارهای ذخیره سازی و سازماندهی DIY که به صورت آنلاین در دسترس هستند، به نظر می رسد به اندازه کافی ساده به نظر برسد که به فروشگاه صنایع دستی محلی خود بروید و کمی روغن آرنج بزنید تا آشپزخانه شما برای شما و خانواده شما بهتر کار کند. اما این ترفندهای سازمانی فقط کوتاه مدت دوام می آورند و معمولاً موقتی و تصادفی به نظر می رسند.

خرید راه‌حل‌های ذخیره‌سازی سفارشی همیشه ارزش پول را دارد، زیرا آن‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که با فضایی که در آشپزخانه خود دارید و نحوه استفاده شما از آشپزخانه شما متناسب باشد. چه به دنبال روشی کارآمدتر برای نظم دادن به قابلمه ها و ماهی تابه های خود با یک کشوی قابلمه رول شده باشید، چه سعی کنید ادویه های خود را با یک قفسه ادویه جابجا کنید، یا می خواهید از فضای گوشه خود با سوزان تنبل، راه حل های ذخیره سازی سفارشی بهترین راه برای سازماندهی آشپزخانه شما هستند.

این مطلب در تاریخ 3 اردیبهشت 1403 در وبلاگ آموزشی فروشگاه لوازم آشپزخانه ایران هوم ور بارگزاری گردید.

منبع : https://blog.kitchenmagic.com/blog/kitchen-appliances-whats-in-whats-out-and-whats-worth-the-money

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *