چگونه لوازم استیل را تمیز کنیم

چگونه لوازم استیل را تمیز کنیم

چگونه لوازم استیل را تمیز کنیم

با نزدیک شدن به زمان خانه تکانی منزل ، چگونه لوازم استیل را تمیز کنیم ؟

اگر در حال طراحی آشپزخانه مدرن خود هستید، به احتمال زیاد در حال بررسی روکش فولاد ضد زنگ (استیل) همیشه محبوب برای بسیاری از لوازم خانگی هستید. در واقع، برخی از مدل ها این روزها فقط در رنگ های پلاتینیوم ساخته می شوند. این نقره‌ای براق تقریباً در هر آشپزخانه‌ای شگفت‌انگیز به نظر می‌رسد، خواه خانه شما پس از عمارت‌های آرت دکو طراحی شده باشد یا به سمت مینیمالیسم مدرن متمایل شده باشد. با این حال، سطح صیقلی آن یک راز را پنهان می کند – روکش می تواند اثر انگشت و لکه را جذب کند. و از بین بردن آنها همیشه آسان نیست.

چگونه لوازم استیل را تمیز کنیم
این رگه ها با آشپزخانه معاصر شما کار نمی کنند. در زیر درباره نحوه تمیز کردن لوازم استیل ضد زنگ بیشتر بدانید.

نحوه تمیز کردن لوازم استیل ضد زنگ: مقدمات

در حالی که محصولات تمیز کننده تجاری طراحی شده به طور خاص برای این سطح را می توان در فروشگاه ها یافت، شما همچنین می توانید از مواد طبیعی و خانگی که ممکن است از قبل در دسترس داشته باشید استفاده کنید. قبل از شروع، مطمئن شوید که حداقل یکی از موارد زیر را دارید:

  • صابون ظرف ملایم مخلوط با آب
  • سرکه سفید رقیق نشده
  • شیشه پاک کن یا آمونیاک خانگی
  • کلاب نوشابه (در یک بطری اسپری)
  • همچنین بدون توجه به محلول تمیز کننده شما به یک پارچه میکروفیبر نیاز دارید.

نکته حرفه‌ای: اگر از یک فرمول تمیزکننده تجاری استفاده می‌کنید، مطمئن شوید که یک پچ آزمایشی را زودتر از موعد انجام داده‌اید، به‌طور ایده‌آل در یک منطقه نامشخص فقط در صورت امکان. میکروفایبر به اندازه کافی ملایم است که بدون خراش دادن سطح را تمیز، سفت و پاک می کند.

نحوه تمیز کردن لوازم استیل ضد زنگ: گام به گام

دفترچه راهنمای مالک خود را برای فهرستی از تمام مواد تمیزکننده محدود بررسی کنید. قبل از حرکت به جلو، با بررسی مجدد دفترچه راهنمای مالک خود شروع کنید تا مطمئن شوید که از یک ماده تمیزکننده تایید شده برای نوع یخچال خود استفاده می کنید. برندها و مدل های خاصی ممکن است پیشنهادات خاصی برای تمیز کردن داشته باشند. برای حفظ کیفیت لوازم خانگی خود (و گارانتی خود) این مرحله را نادیده نگیرید. اگر دیگر نتوانید کتابچه راهنمای خود را پیدا کنید، بسیاری از این راهنماها را می توانید به صورت آنلاین پیدا کنید.
کثیفی ها و زباله ها را با یک محلول تمیز کننده ساده که در صورت لزوم رقیق می شود، پاک کنید. با اسپری کردن پارچه میکروفیبر تمیز خود با محلول تمیز کننده خود شروع کنید یا حوله را در آن فرو کنید. پارچه باید به اندازه‌ای مرطوب باشد که سطح آن را خیس کند، اما نه آنقدر مرطوب که تمام آشپزخانه را چکه کند. به آرامی سطح ماشین ظرفشویی یا سایر وسایل استیل ضد زنگ خود را پاک کنید تا کثیفی ها و زباله های سطح سطح را پاک کنید.

چگونه لوازم استیل را تمیز کنیم

4 نکته مهم درباره ماشین ظرفشویی

لکه ها را با یک مخلوط تمیز کننده غیر ساینده از بین ببرید. وقتی صحبت از اجاق گاز و اجاق گاز می شود، ممکن است همه چیز کمی به هم ریخته شود. فرقی نمی‌کند که محدوده شما با روغن پخت و پز یا خمیر سوخته باشد، ممکن است کمی بیشتر از آن باشد که نوشابه کلوبی می‌تواند تحمل کند. مقاله ما را در مورد تمیز کردن اجاق های اجاق گاز سیاه بررسی کنید، یا به بهترین نیروگاه آشپزخانه بروید: جوش شیرین. خمیری از جوش شیرین و آب درست کنید و سطح خود را کاملا پاک کنید. حتی اگر همچنان از نحوه تمیز کردن وسایل استیل ضد زنگ سوال می‌کنید، هرگز به پشم فولادی یا مواد ساینده ساینده مراجعه نکنید. این پاک کننده ها اغلب خیلی سخت هستند و دستگاه های براق آشپزخانه شما را خراش می دهند. به جای آن، کمی روغن آرنج و آب داغ بمالید.

خرید ظرف پیرکس

با یک پارچه مرطوب کاملاً بشویید و خشک کنید. مهم نیست که پاک کننده شما چقدر ملایم باشد، مواد شیمیایی طولانی مدت می توانند پوشش مایکروویو نه چندان درخشان را از بین ببرند. برای قوی نگه داشتن پوشش خود، قبل از اینکه کاملاً خشک شوند، مطمئن شوید که پاک کننده ها را به سرعت با یک پارچه مرطوب بشویید.

تمیز کردن مرتب لوازم استیل را به عادت تبدیل کنید. حتی اگر به طور معمول از پاک کننده استفاده نمی کنید، یک پاک کردن ساده با یک پارچه میکروفیبر به حفظ سطوح بدون رگه و اثر انگشت کمک می کند. و اگر به نگهداری کمتری از دستگاه‌های خود امیدوار هستید، بسته لوازم آشپزخانه با فولاد ضد زنگ ضد اثر انگشت را انتخاب کنید.

چه چیزی برای تمیز کردن استفاده نکنید

همانطور که قبلاً اشاره کردیم، مواد سختی مانند پشم فولادی و لنت‌های تمیزکننده سطح را از بین می‌برند و آثار زشتی از خود به جا می‌گذارند. علاوه بر این، مواد شیمیایی خشن می توانند به سطح دستگاه شما آسیب برسانند. هرگز از سفید کننده یا پاک کننده های حاوی سفید کننده استفاده نکنید. می تواند یک واکنش شیمیایی ایجاد کند و به طور بالقوه دستگاه شما را از بین ببرد. اگر به طور تصادفی سفید کننده ریخت، آن را در اسرع وقت بشویید تا از آسیب بیشتر جلوگیری شود.

لوازم استیل ضد زنگ: آیا باید روی آنها سرمایه گذاری کرد؟

پاسخ کوتاه بله است. در حالی که روندها می آیند و می روند، پایان پلاتین ثابت کرده است که یک انتخاب سبک است که ماندگار خواهد بود. تقریباً با هر سبکی به خوبی ترکیب می شود و می تواند خانه شما را با ظاهری ارتقا دهد که عناصر نسل بعدی و کلاسیک را با هم ترکیب کند. به علاوه، تقریباً با هر رنگ چوبی و کابینتی که قابل تصور است، عالی به نظر می رسد. هر نوع لوازم خانگی که به دنبال آن هستید، این نقره براق را برای خرید خود در نظر بگیرید.

مشاهده انواع سرویس قاشق و چنگال

اکنون که می دانید چگونه لوازم استیل ضد زنگ را تمیز کنید، ممکن است ندانید که از کجا شروع به جستجوی جدیدترین آنها کنید. سهام ما را به صورت آنلاین مرور کنید و راهنمای خرید ما را که برای اشتراک‌گذاری اطلاعات در انواع مختلف دستگاه‌ها طراحی شده است، بررسی کنید. پس از انجام تکالیف کوچک، با ما با شماره 800-860-3577 تماس بگیرید یا وارد مغازه شوید. ما همیشه آماده ایم تا به شما کمک کنیم تا بهترین انتخاب را برای سبک زندگی خود پیدا کنید.

این مطلب در تاریخ 19 بهمن 1402 در وبلاگ فروشگاه لوازم آشپزخانه ایران هوم ور بارگزاری شده است.

منبع : https://www.abt.com/learn/how-to-clean-stainless-steel-appliances

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *